erciş ili

Malumunuz seçim süreci başlamış bulunmakta. Güzel Ercişim de havaların ısınması bir yana seçim atmosferinin sıcaklığına yavaş yavaş giriyor. Ben de modaya uyup -gerçi huyum değildir- bu konu hakkında birkaç kelam edeyim, dedim.

Aşağıda söylenenlerin ciddiye alınmasını istediğimden emin değilim. Gerçi ömrümüz bu lafları ciddiye almakla geçti de neyse…

***

Kürsüye çıkılır, elde sıkıca tutulmuş bir mikrofon vardır, karşıda şakşakçılar, merak edip de gelenler, muhalifler vs. Nutuk atma eylemine başlanılır;

– Sevgiliiiii Ercişli hemşerileriiiiim! Bugün burada toplanmamızın nedenini herkes biliyor. Ben de biliyoruuuummm!

x: (şak şak şak şak…)

– Erciş’in tüm sorunlarının bilen, halka saygılı, sevgi, hoşgörü, demokrasi, kardeşlik, barış, koçköprü barajı, emrah ile selvi, asfalt yollar….

x: ?????

– Kem küm… İşte böyle bir aday olarak sevgili, kıymetli, aziz, değerli, canımdan çok sevdiğim Ercişli hemşerilerimin karşısındayım.

x: Yürü bee… Kim tutar seni!!!

– Bana vereceğiniz oylar size yol, su, elektrik, bi gumruk bi de teppik olarak geri dönecektir.

– Unutmayın, ben başkalarına benzemem! Beni başkalarına benzetenlere sesleniyorum: Arkadaşlar siz yanlıştasınız!!!! Yanlış yapıyorsunuuuuz!!! Kıymetli Erciş halkı bunları biliyor. Erciş halkı hizmet bekliyor. Hizmeeeeeeeeeet!

x: Hurrraaaaa (!) vay vay vay….

– Erciş ve çevresinde kanalizasyon sorunu olduğunu biliyorum. Ben seçildiğim taktirde kanalizasyonu ağzınıza kadar getireceeeem!

x: Helal helal!! şak şak şak…

– Bitti mi bitmeeeeeeeeeeediiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii…..

x: Heç biter mi?

– Değerli Ercişli hemşerilerim, seçildikten sonra elimdeki kadroları işsizlerimize dağıtacam. Bütün Ercişli işsizler iş sahibi olacak. Hem de kadrolu iş, kadroluuuuuuuuu!

x: Aslansın, kaplansın sen yaparsın!

– Asıl bombayı şimdi patlatıyorum, çok çook çoook sevdiğim Ercişli hemşerilerim. Yıllardır söz verilip yapılmayan şeyi yapacam. Ne yapacam biliyor musunuuuuuuuuuuuzzzzz?

x: Ne yapacağsan tez söyle!

– Erciş’i il yapacam, il il!!!

x: Erciş seninle gurur du-yu-yor! Erciş seninle gurur du-yu-yor! Erciş seninle…