
Mayıs 1915′te Ermeniler Van’da büyük bir katliam yaptılar. Karnındaki bebeği süngüyle çıkarılıp öldürülen hamile kadınlar, kulakları burunları kesilmiş çocuklar, kafatası çatlayana kadar darb alıp can veren ihtiyarlar… Erciş’de Çavuşoğlu samanlığında bulunan toplu mezar bu vahşetin en büyük tarihi delilidir. (Tüm bu vahşetin tanıkları olarak; açığa çıkarılmış toplu mezarlarda yapılan incelemeler ve o günlerden kalma fotoğraflarlar sitemizde yayınlanacak inşallah.)
Şimdi böyle bir vahşetin nasıl vuku bulduğunu anlayabilmek için tarihde bir yolculuğa çıkalım. Ermeniler, Karakoyunlular’ın himayesinden sonra Osmanlı hakimiyeti altına girmiş ve gerçek barış ve sukunet içinde yıllarca yaşamıştır. Tanzimat fermanı ile birlikte özellikle İngilizlerin ve Rusların destekleri ve kışkırtmalarıyla teşkilatlanmaya ve isyanlar çıkarmaya başladılar. Bu gözü dönmüş sürünün kurduğu Hınçak ve Taşnak çeteleri Doğu anadoludaki masum sivil halka akla hayale gelmedik işkence ve zulmü yapmıştır. Bu çetelerin amacı “Büyük Ermenistan(!)” dı. Bu zavallı(?) Ermeniler’e bu rüyayı yutturanlar ise şüphesiz İngilizlerdi.
İngilizler, Doğu Anadolu’ya pekçok ajan göndermişti. Bu ajanlar Türk ve Ermeni köylerine gidiyor ve buralarda fitne tohumları ekiyordu. Bu fitne tohumları o kadar zehirliydi ki bir müddet sonra Ermeniler Türklere düşman kesilmişti. Örneğin, bu İngiliz ajanları bir Ermeni köyünün papazını öldürüp cesedini müslüman olan köyün bir yerine atmış ve böylece suçu müslümanlara yıkarak Ermenileri kışkırtmak için bir sebep daha oluşturabilmişlerdir. Osmanlı İmparatorluğu’nun diğer bölgelerinde yaptığı faaliyetleri (Ör, Hicaz’da Vehhabilik denen sapık akımı kurduran İngilizlerdir.) de gözönüne alırsak İslam’a düşmanlık yönüyle İngilizler pek iddialıdır diyebiliriz. Üstelik bu düşmanlığı pek sinsice ve planlıyarak yürütmüşlerdir ve yürütmektedirler.
İstanbul’dan Erzurum’a kadar pekçok yerde isyan çıkaran Ermenilerin en son Van’daki katliamından sonra bir kanun çıkarılmıştır. Bu kanunla savaşın doğuracağı zararlardan korumak maksadıyla hem Ermeniler hem de müslüman ahali başka yerlere yerleştirilmek üzere göç ettirilmiştir. Erciş’te bu olay “muhacirlik zamanı veya seferberlik vakti” olarak bilinir. Hele siz dedelerinize bir sorun yaşanan çileleri iç geçirerek nasıl anlatacaklardır.
Mesela; şu anda Erciş’te yaşamakta olan bir dedemize kulak verelim bakalım o yılları bize nasıl anlatıyor:
-Men uşağdım o zamanlar. Babam diyidi; senin bir gardaşın muhacırlığ zemani geyboldi. Sonra onnan bi habar alamadığ. Öldi mi galdi mi heç bülmürüğ. Senin bi emmin de yolda hesteledi tir tir titriyidi. Belengaz elimizde can verdi. Babam bele anlattıği zeman özünü tutamaz ağlardi……………………
Ve daha nice acılarla doludur bu göç öyküleri. Şimdi ABD’de ve Avrupa’da yaşayan Ermenilerin elit kesiminin iddia ettiği sözde Ermeni soykırımı işte bu göç sırasında ölen Ermeniler üzerine kuruludur. Oysa sırf Ermeniler yüzünden göç ettirilmiş müslüman ahaliden pekçok kişi de hayatını kaybetmiş ve daha ağır felaketlerle karşılaşmıştır. Ne yazık ki ülkemizden de bu konuda bazı yalakaların, kendini satmış budalaların ağzından tarihi vesikalara dayanmayan sözler çıkmıştır. Oysa dünyadaki pekçok objektif tarihçi bu meseledeki gerçekleri çekinmeden tüm belgeleriyle dile getirmiştir. www.tallarmeniantale.com örneğin bu sitede Ermenilerin gülünç iddialarının geçersizliğini tüm delilleriyle görebilirsiniz. Yine de doğruya gözlerini kapamayan böyle tarihçilerin varlığı insana gelecek adına bir ümit veriyor.
Tarihe bir masal veya hikaye gözüyle baktığımız müddetçe tarihten alacağımız birşey yoktur muhakkak. O gün kendi çıkarları için Ermeniler ile müslüman ahali arasına fitne fesat tohumları ekenler bugün boş durmayacaktır elbette. Şimdi bölgede farklı farklı “kimlikler” meydana getirip, bunlar arasına uçurumlar koyup sonrada çatışma ortamına itmek gibi bir gayenin peşindeler. Çok üzülerek belirteyim ki onların bu tuzağına düşmüş içimizde bazı ahmaklar da yok değil. Biz birbirimize düştükçe “onlar” yeni sömürge alanları oluşturacak, biz birbirimize “sen şusun ben buyum” dedikçe onlar bir yerleri “demokrasi(!)” pazarlamak için işgal edecek ve o yerlerde huzurun köküne kibrit suyu dökecektir. Bunun başka türlü izahı yoktur.
Bizim yapacağımız önce tarihimizi, kültürümüzü, dinimizi doğru kaynaklardan titizlikle öğrenmek ve bunu gelecek kuşaklara aktarmak için çaba sarf etmek. Sonra var gücümüzle -birilerinin elinde kukla olmamak için,üzerinde oyunlar oynanan “cahil sürü” sıfatıyla anılmamak için- çalışmak. İnşallah insaf sahipleri için dile getirmeğe çalıştığımız şeyler “boş laf” olmamıştır.
Temmuz 25, 2007 at 9:22 am
ne bu ya,,, Allahlarından bulurlar inşallah,,,aynı şeyleride başkalrı onlara yapar inşallah,,,onların ne suçları var ,,, ya daha 2 yaşındaki bebenin ne suçu olabilir ki,,, onlara ne yapmış olabilir ki,,,, ama Allah hepsin görüyoo,,, bunun öbür dünyası da var ama,,, Allah’ıma havale ediyorum o allahsızları,,,
Temmuz 25, 2007 at 5:08 pm
biz millet olarak biraz yumuşak huyluyuz neyin nerden gelebileceğini kestiremiyoruz onun içindir ki bizim bizden başka dostumuz olamaz bunu anladıgımız gün hepsine hesap sorulacaktır.
Mart 12, 2008 at 5:45 pm
Sitenizi cok beyendim, bravo!
Lutfen bizim sitemize (AGH ermeni soykirim yalani sitesi) link koyun bu kelimeler ile:
Armenian Genocide —> http://www.armeniangenocidehoax.com
Bize cok yardimci olur, cok tesekkurler.
Nisan 11, 2008 at 1:05 am
yılmaz erdoğanın cebimde kelimeler oyununu izlemenizi tavsiye ederim
ordaki en büyük tema bizim bir birimizi sevmemeizden kaynaklanan sorunlar silsilesinden bahsediyor…
Haziran 9, 2008 at 6:43 am
Siteniz icin tesekkur ediyoruz. Ermeni meselesi Turklerin en onemli meselesidir ve anti-Turkism birlikte durdurabiliriz.
Temmuz 29, 2008 at 5:02 pm
arkadaşlar bu ermeni sorunu hakkında bilgi edinmek istiyorsanız benim tavsiyen hulki cevizoglunu kitaplarını okumanızdır ve en çok tavsiya ettigim kitabi ise 1999 ve bugün ‘ hepinizin okumasını tavsiye ederim
Eylül 28, 2008 at 2:39 pm
ermenistan devletinin bize bu vahşice yapılan kötülükler sonucu hala gül ve tayip gidip ermenistan devletinin cumhurbaşkanın elini hiç birşey omamış gibi ziyaret edip elini sıkabiliyolar amaçları hala aynı türküye cumhuriyetini yıkmak ve devamda edio akp yardımıyla uyanın !!!!!
Kasım 20, 2008 at 9:51 pm
Şimdi biz geçmişi konuşuyoruz ya…geçmişi tartışan ülke insanlarına gelişmemiş,cahil insan deniliyor.Yaaaa bu saçma iğrenç olay unutulur mu?biz de o zamanda yaşayıp,o işkenceleri çekip ölebilirdik.Biz Türk’üz.haklı olduğumuz her konu da kahramanca savaşırız.ucunda ölüm olsa bile.Biz milletimizi sonuna kadar savunalım.Bırakın bize gelişmemiş ülke desinler.Biz kendimize yeteriz.
Aralık 6, 2008 at 4:05 pm
Allah belalarını versin.bide diyorlar türkler katlıam yaptı diyorlar
Aralık 11, 2008 at 3:55 pm
bilmiyorum fakat esraya bende bu konuda hem katılıyorum hem katılmıyorum şu varki sonuçta bu ermeni soykırımı uydurması kapitalist devletlerin zamnnda osmanlıyı yıkma iç karışıklık çıkarma gibi nedenlerine uyguladkları politikaya dayanıyor.ermeniler kışkırtmaya geldiler ve böyle bir olayı öne sürdüler.yani bu birazda hhatta baya bi KAPİTALİST toplumların sömürge toplumlarına uyguladkları politikanın bir ürünü….
Aralık 16, 2008 at 9:34 pm
Şu ermeniler kendilerini bişey zannediyolar.ama onlara bi tavsiye:türklerin birliginden korksunlar.çünki gerçek bir türk vatanı için canını hiç çekinmeden verir.ve o gün çok yakındır.dilerim ALLAH(c.c.)’tan soyları yer yüzünden silinsin.mutlak bir gün biz de QARABAĞIMIZI vahşi ermenilerden alacağız.BİZ TÜRKÜZ ermeniden korkmayız..
Aralık 17, 2008 at 11:01 pm
Allah razı olsun bu gercekleri bilmek her TÜRK’ün boyun borcu .. Ve bu gercekleri dünyaya göstermek.
ERMENI MESELESI
MILLET-I SADIKA’NIN IHANETI
Ermeniler; Pers, Makedon, Selefkit, Roma, Part, Sasani, Bizans, Arap ve Türklerin hakimiyeti altında yaşamışlardır. Ermenileri Bizans’ın zulüm idaresinden kurtaran ve onlara insanca yaşama hakkını bahşeden, Selçuklu Türkleri olmuştur. Fatih döneminde ise, Ermenilere din ve vicdan hürriyeti en üst düzeyde verilmiş, Ermeni cemaati için dini ve sosyal faaliyetlerini yönetmek üzere Ermeni Patrikliği kurulmuştur.
Tarih boyunca Romalılar, Persler ve Bizanslılar tarafından Anadolu’nun bir yerinden diğerine sürülen, savaşlara itilen ve çoğu kez üçüncü sınıf vatandaş muamelesi gören Ermeniler, Türklerin Anadolu’ya girişlerinden sonra; Türklüğün adil, insani, hoşgörülü, birleştirici töre ve inancından yararlanmışlardır. Bu ilişkilerin gelişme ve doruğa ulaşma çağı olan 19. Yüzyıl sonlarına kadar süren devir, “Ermenilerin altın çağı” olmuştur.
Osmanlı topraklarında 600 yıl yasamış hristiyan bir milletti onlar. Dinlerine, dillerine, gelenek ve göreneklerine müdahale edilmemişti. Serbestçe ticaretlerini yapmış, çocuklarını eğitmişlerdi. Osmanlı yönetimiyle uyum içinde yaşadıkları için “Millet-i Sadıka” adini almışlardı. Ermenilerden söz ediyoruz. Nice karanlık siyasi emellere malzeme olan veya edilen Osmanlı Ermenileri’nden ve o çok “tartışmalı” OSMANLI-Ermeni münasebetlerinden…
Osmanlı toplumu, diğer bir-çok etnik unsur gibi Ermenileri de kendilerinden farkı görüp ayırmamıştı. Onlarla komşuluk yapmış, ticari ilişkiler kurmuşlardı. Yönetim kadrolarında yer verilmiş, danışmanlık, tercümanlık, hatta bakanlık olmak üzere devletin her kademesinde istihdam edilmişlerdi. İçlerinden edebiyatçılar, müzisyenler, mimarlar, bürokratlar ve tip adamları çıkmış , Osmanlı’nın toplum dokusunda bir renk olmuşlardı.
Evet; Ermeniler Osmanlı’nın temel unsurlarından birini oluşturuyorlardı. Ta ki dış ve iç düşmanlarımızın vaadlerine kanıp ekmek yedikleri topraklara ihanet edene kadar !
Aralık 18, 2008 at 10:30 pm
NEDEN BABA
Yıl
2060
bir baba ve kızı arasında geçen konuşma
Sayfanın sonunu mutlaka okuyun… güzel yazmıs yazan arkadas
‘Baba bizim bayrağımızda sizin zamanınızda
Ay-yıldız varmış neden
şimdi
haç işareti ve anlamını bilmediğim renkler var?
2 arkadaş okulda tavan arasında eski
bir atlas bulmuştuk, o atlasta
gördük daha önce Edirne’den Kars’a kadar Türkiye
toprağı imiş, şimdi neden
o
haritanın 1/5′ine Türkiye diyoruz?
Eskiden her mahallede 1–2 cami varken,
şimdi neden her ilde bir cami
var, dedem bahsetmişti daha önce ezan denen bir şey
varmış, günde 5 defa
camilerden okunurmuş şimdi bu çan sesleri ne baba?
Filistinlilerin zamanında topraklarını
parça parça satarak İsrail’in kurulmasına sebep olduklarını hiç mi bir yerde
okumadınız da, topraklarımızısattırıp
şimdi bu ufacık alana bizi hapsettiniz?
Siz atalarınızdan böyle mi aldınız bu toprakları?
emaneti böyle mi korudunuz? Günden güne topraklarımız satılırken
siz uyuyor muydunuz baba?
Baba küçükken herkesin beni Ayşegül diye çağırdığını hatırlar gibiyim
şimdi neden bana Angel diyorlar, beni kulağıma
Angel ismini ezanla sen mi
söyledin?
Bizim evin önünden tanklarla geçen Amerikan askerleri kim baba? Her
gün bize hakaret ederek ve sizi her gördükleri ye! rde coplayarak
demokrasi! mi getirdiler
baba? Bize okulda demokrasinin tanımını daha farklı öğretiler sanki
Elime geçen gün bir kitap geçti baba, senin gençliğinden kalan. Biz
Ankara’ya taşınmazdan önce memleketimizin ismi Gaziantep’miş ve 6317
şehit vererek ‘Gazi’ lik ünvanını kazanmış. Neden şimdi oraya kürdistan
diyorlar baba.
Baba hani sizlere kürtlerle
Türkler kardeştir demişler, peki kardeşlerim neden bizi öldürüp
ülkemizde ayrı devlet kurdular.
Baba o kitapta Atatürk diye birinden de bahsetmişti. O her kimse
1933′te Bursa’da bir nutuk vermiş, ben şimdi bile ne kastettiğini
anlayabiliyorken, sizin gençliğiniz
bu kadar mı cahildi de o uyarıları dikkate almadınız?
Şimdiki kürdistan toprağında yer alan Süleymaniye’de askerimizin başına
çuval
geçirmişler ve sen o dönemde gençtin, hiç mi kanın donmadı baba? Neden
hesap
sormadınız? Bunları görmezden gelen yöneticilerinize?
O az önce bahsettiğim Atatürk size bir hitabe yazmış ve sizi hain
yöneticilere ve uşaklara karşı uyarmış ve hitabenin sonunda da ‘Muhtaç
olduğun kudret damarlarındaki
asil kanda mevcuttur’ demiş. Baba kanınız o kadar bozuk mu ki ülkemizi
bu hale getirenlerin yakasına yapışmadınız?
Baba Türkiyeli ne demek? Biz Türk çocuğu değil miyiz? Soyumuz belli
değil mi bizim?
O kitapta okumuştum ‘Ne mutlu Türküm diyene’ yazıyordu. Peki, baba ben neden
mutlu değilim? Türküm demek suçsa ve kötü bir şeyse siz eskiden neden
söylerdiniz?
Baba biz Kurtuluş Savaşı denen bir şey yaşamışız. Kitaba göre
dünyanın gördüğü en
şanlı savaşmış ve o savaşta 4 milyon şehit vermişiz. Madem bu vatandan
bu kadar kolay
vazgeçecektiniz de neden o kadar şehit verdiniz?
Hiç mi kitap okumadınız? Hiç mi sizi uyaran olmadı, hiç mi
göremediniz ülkemizin peşkeş
çekildiğini? eğer farkında olduysanız ve duygusuzca evinizde
oturduysanız sizin
o hainlerden ne farkınız kaldı? Allah’ın huzuruna hangi yüzle
çıkacaksınız baba. ‘Vatan
sevgisi imandandır’ diye bir hadis varken hadi diyelim ki
Türklüğünüzden vazgeçtiniz
bari İslam’ın emrine uysaydınız.
Senin eski cd’lerden dinledim baba, bizim de bir İstiklal Marşı’mız
varmış. O marşı yanlızca
körü körüne mi ezberlediniz? Atalarımız sizi her fırsatta uyarmış,
demiş ki ‘Ey Türk titre ve kendine dön’. Baba ne zaman
titreyeceksiniz? Ankara’yı da kaybettikten sonra mı? Bundan
13 yıl önce titremediyseniz eğer artık hiç bir şey titretemez sizi.
Baba sen son bağımsız olan Türkiye Cumhuriyetini gördün.’Ya devlet
başa, ya kuzgun
leşe’ diyebilecek bir Hasan Tahsin, bir Şehit Şahin, bir Sütçü İmam yok
muydu aranızda?
Yazıklar olsun baba sizin gençliğinize!
Bu günleri göreceğime hiç doğmasaydım baba. Türklüğünüzden
utanmadınız hiç olmazsa
insanlığınızdan utansaydınız baba. Bu vatan göz göre göre altınızdan kayarken
hiç olmazsa
ŞEREFİNİZLE ÖLEMEDİNİZ Mİ?
HER GÜNÜM CENAZE HER GÜNÜM ŞEHiT
BUNLARIN SEBEBİ BİR İT OĞLU İT
UYAN TÜRK EVLADI UYUMA UYAN
OTUZ KUPONA ALINMADI BU VATAN
murat
Aralık 18, 2008 at 11:23 pm
bunu özür dileyenler görsün belki vicdanları rahatsız olur ama nerdeeeeee
Aralık 19, 2008 at 1:28 am
ermeniler anadolunun en eski halklarindadir osmanli dagilinca her kes devletlesmeye calisti dogal olarak ermenilerde bundan etkilendi ne yaziki sonlari husran oldu olmamasi gereken techir oldu ve binde kadin cocuk yasli ermeni bilincli bir soykirimda gectiler ve anadolu bu yerlesik halktan temizlendi bu vicdani bir meseledir vicanen karar vermek en dogrusudur turk yanlis yapmaz turk buyuktur nutuklari slogandan ibarettir bugun o halktan anadoluda eser yok gecmisimizle yuzlesmek ayip degildir adamlari yerinden yurdundan ettik bir kendimizi masum gosteriyoruz bir kac ermeni cetesi icin masum sivilhalki yollarda bilince soykirim uyguladik bugun pkk da devlete karsi baskaldirmis isterseniz bundan dolayi butun kurtleri ayni ermeniler gibi soykirimdan gecirelim cunku onlarda kendini farkli goruyor turk olmayan her kes olumu hak ediyor anlata bildimi acaba…..
Ekim 21, 2009 at 7:51 pm
sana katılıyorum arkadasım bu guzel yorum ıcın tskler
Aralık 19, 2008 at 4:13 am
ermenilerden özür dileyen hayinler kanı bozuklar bu resimleri görünce ne düşünüyorlar acaba
Aralık 21, 2008 at 12:30 am
MÜSLÜMANLAR ALLAH KORKAR,PEYGAMBER DEN VE BÜYÜKLERİNDEN UTANIR Kİ KÖTÜLÜK YAPAMAZ,ZÜLMEDEMEZ.ÇÜNKÜ VEDA HUTBESİNİN HÜKÜMLERİNİ BİLİR.AYNİ ZAMANDA -ONLAR SİZE DOST OLMAZLAR TAKİ SİZ ONLARDAN OLUNCAYA KADAR-AYETNİDE İYİBİLİRLER.BU DURUMLRRI BİLMEYEN GEÇMİŞİNİ DEBİLMEYEN NE KENDİSİNE NEDE İSLAMA VE NEDE İSLAM ÖNDERLERİNE GÜVENİ OLMAZ.
Aralık 22, 2008 at 2:39 pm
allah soyunuzu spunuzu kurutsun inş. hadi diğerlerini anladık büyükleri öldürdünüz zevk için peki ya bu masum çocuğun ne suçu var :/// çok yazık
arkadaşlar bu sene erevision a ermenistan adına ermeni bir gurup katılacak doğrumu bilmiyorum ama ATAM ıza çok sayıda kötü söz ve küfür etmişler …
konser biletlerinin üstünede “türkler ve köpekler giremez” yazmışlar elim yazmaya varmıyo ama söylemek istedim doğrumu değilmi bilmiyorum ama bu böyle gurubun adı shadof die mi ne başlıodu yani demek istediğim türkiyede iyi görünmek için ermenilere oy veren çok var vede türkiyede bu gurubun fanı çok var artık uyanın diyorum !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aralık 22, 2008 at 6:08 pm
Bazıları ermenilerden özürdiliyo yabizden kim ozürdileyecek peki kim hesap verecek bu haysiyetsiz beş para etmez adamlardan kim hesap soracak biz halk olarak ayaklanıp hesapmı soralım yoksa devlet soracakmı size soruyorum
Aralık 22, 2008 at 11:25 pm
ermenilerden özür dilemekmiş,peki neden ikiyüzlü avrupaya şirin görünmek için mi,ya peki bizden kim özür dileyecek,bu fotoğrafı gören her insanın vicdanına sesleniyorum,kim kimden özür dilemeli?Ermenilere sesleniyorum,özür bekleyen ermenilere,biraz olsun ar,şahsiyet,gurur var ise sizde ,şöyle bir kampanya başlatın,#bu mezalimi biz yaptığımız halde,utanmadan Türklerin yaptığını yıllarca asılsız iddialarla tüm dünyaya kabul ettirmeye çalıştığımız için asıl biz Türklerden özür dileriz,ama nerde siz de bu dürüstlüğü gösterecek karakter ve cesaret.Ama unutmayın ki geçmiş tarih olduğu gibi,gelecek tarihte de hep korkaklığın,hainliğin,yalancılığın,sahtekarlığın abidesi olarak kalacaksınız.
Aralık 22, 2008 at 11:28 pm
yaşasın Türkiye Cumhuriyeti,kahrolsun ermeni mezalimi,kahrolsun ermeni mezalimini inkar eden herkes
Aralık 24, 2008 at 2:41 pm
OzAn ARİFİN deyimi ile ”Vatan mı istediniz lan beşikteki bebekten bu hesap sorulacak bunu yapan köpeklerden”en açıklayıcı söz budur bence 2 yaşındaki bi bebekten ne istedi bu hayvanlar…….
Aralık 26, 2008 at 2:10 pm
ya bencede nie özür diliyolar ki onlar zamanında bize neler.yapmış….
Aralık 26, 2008 at 9:19 pm
bir kere ermeniler asla ATATÜRKe kufur etmemiştir zaten Ataturkun ilkelerine şuanda sahip çıkıyor ÖZELLİKLE LAİKLİK İlkesine….. asıl sen şu etrafına bak bir sürü türbanlılar var hatta ve hatta Atamızın ateist olduğunu düşünüyorlar ona karşı çıkıyolar Ermenilere bakta öyle konuş ….zaten böyle kişilerden ne beklenirki… tarihin gerçeğini öğrenmek mi beklenir Bi kerede Ermenileri tanımadan aşağılayacanıza arkadaş kardeş olmayı deneyin inanın ki milletçilik Atatürkün benimsemediği bir düşünce milliyetçilikten bahsetmiyorum tabikide
Ocak 4, 2009 at 10:22 pm
BEN BU ERMENİLERİ HİÇ ANLAYAMIYORUM OSMANLIDA TÜRKLER ERMENİLERE HİÇ Bİ ZAMAN KÖTÜ DAVRANMAMIŞ AKSİNE HER ALANDA ONLARADA YER VERMİŞTİR SONRA ADAMLAR KALKIP KENDİLERİNE İİ DAVRANAN İİİ İŞLER VEREN TÜRKLERE SOYKIRIM YAPIYORLAR BUNUNLADA KALMAYIP TÜRKLERİN KENDİLERİNE SOYKIRIM YAPTIKLARINI SÖYLÜYORLAR BU NASIL BİR ZİHNİYETTİR ANLAYAMIYORUM BİR TÜRLÜ İNSAN BU KADAR MI ŞEREFSİZ OLABİLİR YANİ…ŞİMDİ BU ERMENİLERDEN ÖZÜR DİLEYEN TÜRKLEREDE LANET OLSUN NE YAZIKKİ ATAAM ATATÜRKÜM ONLARA HİÇ BİR ŞEY ÖĞRETEMEMİŞ ÇOK YAZIK. BEN DAHA 15 YAŞINDA OLMAMA RAĞMEN BUNLARI ANLAY BİLİYORSAM EĞER..?
Ocak 11, 2009 at 10:42 am
nadin arkadaşım sen ermenilerin atatürk’e hakaret etmediğini söylüyorsun gözünü aç da medyayı takip et.bak bakalım ermenilerin erevision şarkı yarışmasına bu yıl hangi şarkıyla girdiklerine,bak bakalım sonra tekrar dön ve buraya yorum yaz.sen çarşıda pazarda başörtsü takarak gezen kadınların laikliğe aykırı davrandıklarını söylüyorsan sen laikliği hiç kavrayamamışsın anlamına gelir.git önce körükörüne bağlandığın laikliğin anlamına ne olduğuna bak.öyle ahkam kesmek kolay!!!!
Ocak 20, 2009 at 12:36 pm
anne karnındaki masum çocukları süngülerle öldürürken harcadığınız enerji için sizden ÖZÜR DİLİYORUZ!!!
namuslu kadınların ırzlarına geçtiğiniz zaman sizi engellemeye çalıştıkları için onlar adına sizden ÖZÜR DİLİYORUZ!!!
köylerimizi darmadağın edip elinize geçen bütün insanları acımasızca öldürdürdünüz. biz bu ölülerimizle göz görüntünüzü bozup çevre kirliği yaptığımız için sizden ÖZÜR DİLİYORUZ!!!
ÖZÜR İSTİYORDUNUZ ALIN SİZE ÖZÜR!!!!
Ocak 21, 2009 at 11:29 am
Yumuşak huyluyuzda ondan 6-7 eylül olaylarında onlarca rumu öldürüp binlercesinin mülklerine saldırıp,kiliselerine saldırıp onları zorla ülkeden kaçmalarına neden olduk.Biraz lütfen gerçekçi olalım.
Ocak 21, 2009 at 11:35 am
Eğer onları Yani ermenileri,rumları zorla yurdlarından etmeseydik Şu anda yaşadığımız ülke daha zengin,daha kültürlü,daha güzel bi ülke olurdu.Bu gün rumların ermenilerin bize olan tavırlarını yadırgamayın bence.
Ocak 21, 2009 at 12:29 pm
ermeni kendi vahşetine bakmadan hala ben madurum diye bagırıyor. ben buna üzülüyorum ama daha fenası tüm dünya ermeninin iki yüzlülügünü bilebile sırf çıkarları ugruna allahın varlıgını kabul ettigi halde sırf bu yüzden sualinin sorulacagını bildigi halde allahın emrinden utanmadan bu haksızlıga onay veritor ben böyle düşünüyordum ama haksızlıgımı anladım çünkü filistine gözyuman sesini çıkarmayan da allaha inanç varmıdır dolayısıyla ermeni meselesini çok görmüyorum
Ocak 26, 2009 at 6:24 pm
allah hepsinin belasını versin ne gerek vardı bunların hepsine allhlarından bulsunlar geri zekalılar =((
Ocak 26, 2009 at 6:28 pm
allahım ya nasıl bi insan bunlar o işkenceleri yaparken nası bi kalptiki bu olanlara dayandı ama bi gün bunların hepsinin acısı onlardan çıkacak bunu biliyorum vicdansızlar bigün o hale düserlerse türklere çektirdiklerini ozaman anlıyacaklar: (
((
Ocak 29, 2009 at 5:54 pm
vah vah pek masumuz canım, hic ermenilere bisey yapmadik hep onlar oldurdu bizi. gidin allah askina! kendinizi kandirip duruyorsunuz, butun dunya nerede o zaman anadolu ermenileri diyor. oldurulmus yasli cocuk kadin demeden. piskinligin luzumu yok .
Şubat 2, 2009 at 3:23 pm
ermeniler hala faailyette kadınlarıda malesef…hilda adında bir ermeni çeşitli yerlerde propaganda yapmaya devam ediyor ve kimsenin kılı kıpırdamıyor.ermeniler içimizden bizi vurmaya devam ediyr malesef…hilda collection adındaki iş yerinde küçükyalı ist daki yerinde faaiyet vermektedir ilginize
Şubat 11, 2009 at 12:30 pm
bütün bunlara rağmen ermenilerden utanmadan özür dileyenler var..
Şubat 16, 2009 at 6:39 pm
AŞIRI MERHAMETTEN MARAZ DOĞARMIŞ BUNLARA MERHAMET ETMEYECEKSİN BAŞIMIZA NE GELDİYSE MERHAMETTEN GELMİŞTİR ZAMANINDA TÜM YABANCI UNSURLARI ASİMLE ETMEMİZ GEREKİRDİ ATALARIMIZIN YAPTIĞI YEGANE HATA BUDUR FAKAT İÇİMİZDEKİ ERMENİ VE ERMENİ YANDAŞLARINA FIRSAT VERMEDEN ONLARI YA YOKETMELİ YADA SÜRMELİYİZ VE TÜRK HALKINA YAPILAN SOYKIRIMIN İNTİKAMINI YAPANLARDAN VE YAPTRIRANLARDAN MİSLİYLE ALMALIYIZ …
Mayıs 10, 2009 at 10:01 am
Zaten asimilasyonun kralı yapıldı bu topraklarda, halada yapılıyor.
“Kılıç Artığı” , “Dönme” gibi laflar nerden çıktı diye bir araştır da ondan sonra konuş.
Mart 2, 2009 at 5:04 pm
akpnin ne gunahi var ya?sorununun boyutunu degistirmeyin.
Mart 15, 2009 at 3:09 am
Bazı arkadaslar burada bizim de masum olmadığımızı ve onlara zulmettiğimizi sölemişler.ee sölicekler tabi onlar da istanbulda yaşamış ve yaşamaya devam eden ermenilerden çünkü.Ermeniler bugün istanbulda, %99 u müslüman olan bi ülkede din ve kimlik bakımından en ufak bi rahatsızlık çekiyolarmı? bizden bi farkları varmı?kendi okullarına gidip kültürlerini ve dillerini özgürce öğrenebiliyorlar mı?EVET.. KOCA BİR EVET..
bu zaten türk milletinin onlara nasıl saygılı ve eşit davrandığının en büyük kanıtıdır.Lütfen herkes elini vicdanına koysun, en azından şu vatanda yediği ekmeğin içtiği suyun hatrına soykırım uydurmasını bıraksın..
Mart 23, 2009 at 5:15 pm
bu allahsız serefsizlerden nasıl olurda bir müslüman özür dileyebilir anlayamıyorum
Mart 29, 2009 at 3:17 pm
KİMSEYE ANLAM VEREMİYORUMM ERMENİLERDEEE
Mart 29, 2009 at 3:19 pm
EVET DAHA öncelrde soykırım yapıldı ama bu soykırımı biz deil ermeniler
yaptı
Nisan 26, 2009 at 4:12 pm
bu gerçekten insanlık ayıbıdır..ibret verici bi resim karesi….bu dünyada sadece ermeniler değil…katliam yapan herkes aynı kefededir..örneğin almanlar milyonlarca yahudiyi gözlerini kırmadan katletmedilermi…bu insanların başına ne geldiyse aşırı milliyetçilikten geldi…aşırı milliyetçilik sonucunda faşizmi doğurdu..ve böylelikle katliamlar kaçınılmaz oluyorlar ne yazıkki..bu dünyadaki insanların beyinleri değişmeliki bunlar yaşanmasın..belki hala bi yerlerde gizlice bi şekilde katliamlar sürüyordur..kimbilir…
Nisan 27, 2009 at 5:45 pm
türkiyem ermeniden asla korkmaz ne gerekiyorsa gelsin dövüselim.bize soykırım diyemezsiniz.
Nisan 28, 2009 at 9:13 am
insanı çıldırtan bu olaya rağmen hala türk milliyetçiliğini savunmakistediklerini söyleyip kürt soykırımı yapmak isteyenlerimiz var çokkötü
Mayıs 1, 2009 at 6:35 pm
bize soykırım yaptınız diyenler birgün cezalarını çekecekler bu millet ne sorunların üstesinden geldi üç tane çapucunun suçlamalarıyla hiç bişey olmaz olamaz Türk milleti buna asla izin vermeyecektir
Mayıs 4, 2009 at 7:55 am
erciş portalında tüm arkadaşları kastetmiyorum ama gerçekten hiç kitap okumamış tamamen ön yargılı, halen asimilasyondan bahseden, çok ucuz çok cahilane cümleler kuran, sahte içi boş sloganlar atan insanları görünce geçekten üzüldüm…
Mayıs 17, 2009 at 5:22 pm
sadece şunu söylemek isterim.ermeniler her konu da olduğu gibi müzik konusunda da bizden çaldılar.yalan ve hile de üstlerine yok.ama bunlar açığa çıkınca noluyor birden ermeni soykırımını ortaya atıyorlar.neymiş türkler ermenileri öldürmüş.türkün tarihi şan şerefle doludur.zedka arkadaş ermeni galiba .bir de mem var tabi.o da ermeni sanırım .insan kendi ulusunu böyle bir şeyle suçlamak için bir belgeye ihtiyaç duyar. ama bunlarda o da yok.yazıklar olsun sizin gibi lerine
sevgili arkadaşlar yaşadığımız ülke değişiyor.ama bu hep kötü şekilde oluyor.daha dün model ortaklıktan bahseden obama bugün meds yeger diyor yani ermenice de soykırım . bizim güveneceğimiz kimse yok .derler ya türkün türkten başka dostu yok diye doğru .ermeni bir yazarın kitabının okudum .kitabın adı şu :haçın hatırına
utanmadam oturup yazdıklarını söyleym size
türk çocuklarına yaptıkları işkenceden sanki bir meziyet gibi bahseden bu ahlaksız
sadece çocuklar değil hamile kadınlara ,yaşlılara bebeklere yaptıklarını
iğrenç bir şekilde anlatıp üstelik bunun zevk verdiğini söylüyor.
arkadaşlar ermeni soykırımı yok türk soykırımı var bunu görün ve hakkınız arayın.
şu an en güçlü devletler ermeni soykırımını inkar etmiyorlar var diyorlar türkler ermenileri katletti diyorlar.ve sonra utanmadan türkiyeden yardım istiyorlar. neymiş ırak a asker oraya asker buraya asker .bu hükümette tamam diyor.nerde kaldı türk vatan severliği nerde kaldı ?eğer onlar yapamazsa biz yaparız.şerefimizi ayaklar altına almayız.bu millet o kadar aptal değil .öyle sanalar şimdilik öyle sansın.elbet görüşcez…….
……….
Temmuz 29, 2009 at 6:26 pm
Bu oLayı Ben Büyüklerimden Çok Dinledim Ve Dinledikçe İçimde Oluşan O Kin Daha Büyüdü ermenistan Denilen Saçmalık Bizle Kardeş Ülke oLamaz ermenistanla kardeşiz dien Zaten Ne Türk’tür Ne Kürt Nede Zaza Hiçbiri Deildir Çünkü Bu Katliam Birtek Van’a Yapılmadı Bende Bir Van’lı oLarak Büyüklerim Bu oLayı Bana Ağlayarak ANlatırlardı Birde Arkadaşlar Kürt Denince AKla Hemen Kürt=pkk Gelmesin çünkü Böle Bişe Yok Ben Kendimde Dahil Etrafımndaki Kürtlere pkk Denilince Nasılda Öfkelendiklerini Biliıorum Ama pkklı Kürtte Var Yok Deil AMa Hepsi Dİemeiz Hem Bugüne Kadar Bu Şanlı Vatan İçin Türk’te Şehit oLdu Kürt’te Zaza’da Ayrımcılık bence İnsanlığa Ve müslümanlığa Yakışmaz Türk Kürt Kardeştir pkk Yandaşları Hariç !….
Temmuz 29, 2009 at 6:14 pm
Bu Adilerin Yaptıgı Çok Acımasızca Bende Bir Van’lı oLarak Büyüklerimden Dinledim Bu ACı oLayı Lanet oLsun Pkk’yı Savunanada Pkk Dienede Ne Yazıkki Artık İnsanlar Ne Yazıkki Kürt Denince Pkk Sanıolar Kürt=pkk Ainen Böle Snaıolar Ne YAZIKKİ Kurunun Yanında Yaşda Yanıor Ama Size Tek SÖlicegim Şey Bu Ben pkk yı Asla Ama Asla Tutmadım Tutmamda Ve İnanınki Bazı Kürtler’de Pkk’yı Tutmuor Lanet oLsun pkk’ya Yaşasın Kürt Ve Türk Kardeşliğine İnananlar
!….
Temmuz 30, 2009 at 3:08 pm
Bu oLayı Ben Her Ne Kadar Görmediysemde Zamanında Babaannem Ve Dedem İkiside Ercişli onLardan Babam Çok Dinlemiş Bende Babamdan Çok Dinledim Bu Adi İnsanların Bayrakları Masa Örtüsü İnsanları Kahpe ve Beş Para Etmez İt Sürüsünün Zamanında Van’da Ve Daha Birçok Şehirlerde Yaptığı Katliamları Dinledikçe İçiğmdeki Kin Büydü Ve Ben Her Dinlediğimde Bu oLayı Gözlerim Dolar Zamanında Babaannem Ve Anneannem2lerin Nasıl Bu Katliamdan Sağlam Çıktıklarını Ve Bu oLay Yüzünden Göçe Maruz Kaldıklarını Bende Van’lıyım Ve Kürt’üm Ama Türkiye’m İçin Gerekirse Canımı Seve Seve Feda Ederim Bu Gibi Şerefsizlere Vatanımı Bırakmamak İçin !…..
Ağustos 14, 2009 at 7:24 am
benim dedem kuvai miliye çetelerinden miş ve 7 kurşun yemiş ölmemiş kendini vuran kişi ise açlıktan ölmesindiye yanlaarınaalıp büyüttükleri bi ermeni olay g.antep islahiye bayraktepe karaboğaz mezrası .bu millete güven olmuyo olayı kısa yoldan anlattım ama orda biçok köyde yakılmıştır örneğin örtüllü köyü 3defa yakılmıştır…
Ağustos 30, 2009 at 8:14 pm
Benim anlam veremedigim biz neden ermeni katliamini inkar ediyoruz evet arkadaslar boyle bi katliam oldu, ama bunu fazlasiyla hakkettiler savunmasiz analarimiza, bacilarimiza, cocuklarimiza, ihtiyarlarimiza ne zulumler yapmislar. keske topunu yeryuzunden silebilseydik.
Ekim 7, 2009 at 9:57 am
Abdullah Gülün ninesi ermeni o yzden ermeni acilimi yapiliyor..Ne zaman oyanicakda gözü çıkmış Azeri kardaeşlerinizin hayatını örnek alacaksiniz…Uyanin artk !
Ekim 20, 2009 at 11:48 pm
bu şerefsizlerin hazinelerini ne yapın ne edin çıkartmaya bakın gerçi mallarıda kendileride yerin dibine batsın ama onlar yiyeceğine biz yiyelim